מדיניות תשלומים ומשלוחים:

  1. אופן ביצוע הזמנה
    א. לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך.
    לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את "Tulikiss" לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי הזמנתך נקלטו במערכת.
    ב. רק לאחר ש"Tulikiss" תסיים לבדוק את פרטיך [כגון תוקף וחוקיות כרטיס האשראי שלך, זהותך וכד'], ויתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת.
    ג. כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך.
    ד. אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצרים, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר לרבות חוסר במלאי המוצרים תהא חברת Tulikiss רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.
    ה. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
  1. מועד אספקה
    א. זמן האספקה הינו כ 7-14 ימי עסקים אלא אם צוין אחרת בתיאור המוצר (להלן:' מועדי האספקה'). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, שבת וערבי חג.
    יחד עם זאת, Tulikiss תפעל כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה ככל הניתן. המחירים אינם כוללים הובלת המוצר עד לבית הלקוח באמצעות שליח מטעמנו או באמצעות איסוף עצמי. למשלוח מוצר לאזורים מרוחקים או אזורים שאינם אזורים עירוניים ו/או ליישובי יהודה ושומרון יש לתאם תחילה עם Tulikiss.
    ב. במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת Tulikiss ימנעו את קיום אספקת המוצרים באופן מלא או באופן חלקי ובכל דרך שהיא, ראשית Tulikiss להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של הרוכש מבצע הפעולה.
    ג. אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם Tulikiss ובכפוף לרשימת הישובים אשר בידי "Tulikiss" בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעמנו לבצע את משלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים, כגון אספקת המוצר באיסוף עצמי ע"י הלקוח.
    ה. לתשומת ליבך: כל הזמנת ואספקת מוצר כפופה להימצאות מלאי מספק של המוצר המוצע למכירה. "Tulikiss" עושה כמיטב יכולתה כדי לוודא מול הספקים שהמוצרים המוצגים למכירה יימצאו במלאי ה ספקים במועד הצעת המוצרים למכירה ועד למועד אספקתם , ואולם "Tulikiss" אינה מתחייבת כלפיך כי בכל מקרה יהא המוצר אשר רכשת במלאי הספקים, ואינה יכולה להבטיח לפיכך כי המוצר אותו רכשת יסופק לך במקרה שלהיעדר מלאי, מכל סיבה שהיא.

במידה ויתברר כי מוצר שרכשת באתר לא היה מצוי במלאי במועד ההזמנה או התגלה חוסר במלאי המוצר לאחר הרכישה, תישלח לך הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, תהא רשאית "Tulikiss" להציע לך מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותקבל את הצעת החברה, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. היה ואינך מעוניין במוצר החלופי, תהא זכאי לסרב לקבלו ובמקרה זה תבוטל הזמנתך ו"Tulikiss" תשיב לך כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם. למעט בגין קבלת מוצר חלופי או ביטול עסקה כאמור לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו /או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי "Tulikiss" ו /או הספקים בגין היעדר מלאי.

  1. מחירים ואמצעי תשלום
    א. התשלום עבור ההזמנה יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, המחאה, מזומן ו/או העברה בנקאית החיוב יתבצע על פי המחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת ובתוספת הוצאות המשלוח, כמפורט בטופס ההזמנה.
    ב. כל המחירים המופיעים בטופס ההזמנה כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
  2. שיטות תשלום
    א
    .כרטיסי אשראי (בהזמנה טלפונית יש לשלוח צילום תעודת זהות של בעל הכרטיס).
    עסקת כרטיס אשראי תבוצע אך ורק בנוכחות בעל הכרטיס ובצרוף תעודה מזהה. במקרה של רכישה טלפונית, חייב בעל הכרטיס להיות נוכח בעת קבלת המוצר/שרות. "Tulikiss" אינה מחויבת לקבל את כל סוגי כרטיסי האשראי. למען ביטחונך, אין החברה שומרת פרטי כרטיס אשראי בכל צורה שהיא.
    ב. מזומן (שטרות) במעמד קבלת המוצר.
    ג. המחאות (צ'ק)
    תשלום בהמחאה אפשרי בתנאי שהצ'ק שיוכתב לפקודתנו. יופקד בחשבון הבנק לפחות 3 ימי ערך לפני אספקת המוצר וקבלת אישור מתאים מהבנק לגבי פירעון הצ'ק.
    ד. העברה בנקאית
    ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית לחשבוננו אספקת המוצר תבוצע לאחר קבלת אישור התשלום מהבנק את פרטי חשבון הבנק ניתן לקבל בעת ביצוע ההזמנה.
  3. ביטול עסקה
    א. מרגע קבלת טופס הזמנה חתום ע"י הלקוח, Tulikiss תחל בעבודה כגון עיצוב המוצר, הזמנת חומרים מספקים, הדפסת לוגו או כיתוב על כן אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה של מוצר פגום, אתה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק.
    ב. חשוב לציין, כי תחויבו בתשלום מלא בגין השילוח. יובהר ויודגש: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שעברו אפייה ו/או בוצעה בהם הדפסה אלא באישור מראש מ "Tulikiss".
    האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן.